Kim jestem i czego tu chcę?!

Cześć !
Jestem 20- letnią dziewczyną, która obecnie mieszka na Śląsku (poprzednio na wsi w Bieszczadach). Lubię podróże i fotografię –> amatorsko. Mój typ osoby to zdecydowanie kanapowiec, stąd więc moje przezwisko PANDA = kocham jeść i spać. 
Niestety styl życia „na pandę” doprowadził mnie do otyłości, z którą obecnie walczę.
Oprócz przezwiska przybyło mi gratis 53 kilogramy tłuszczu. Na ten moment choć przezwisko zostało – tłuszczyk znika!
Ten blog właśnie o tym będzie: zdrowe odchudzanie, właściwy tryb życia, odpowiednie nawyki, dobra dieta, aktywność fizyczna i moje szczęście w innej odsłonie.
Walczę o siebie i mam nadzieję, że ten blog pomorze mi wytrwać w tej walce. Stawka jest wysoka!
 Od razu mogę zapewnić Was w następujących kwestiach: 
-> jestem otwarta na każdy kontakt, 
-> w każdym poście będą zdjęcia ,
> wszystkie fotografie pochodzą z htc desire 626, 
-> postaram się wrzucać fajne przepisy, 
-> posty będą dość często,
-> odwzajemniam obserwacje. 
Zachęcam wszystkich do obserwowania mnie na instagram’ie oraz Facebook’u. Odnośniki są wklejone pod nazwą bloga na stronie głównej (wystarczy kliknąć).
Tutaj mnie znajdziecie:
Facebook :
https://www.facebook.com/Pandeczka
Instagram:
https://www.instagram.com/pandeczek/

Pozdrawiam, Panda 🙂

One thought on “Kim jestem i czego tu chcę?!

Add yours

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

