Fakty – fakciory !

Siema !
Tym razem w notce przedstawię Wam kilkanaście faktów o sobie 🙂 Osobiście uważam, że ważne jest aby czytelnik choć w minimalnym stopniu (ale jednak!) wiedział z kim ma do czynienia :3 Tak więc:
* mam chłopaka od 3 lat -od 2 lat razem mieszkamy, 
* jestem z pod znaku zodiaku RYBY , 
* mam 3 młodszego rodzeństwa i malutką siostrzenicę – chrześnicę, 
* bardzo lubię kolor błękitny i czarny, 
* nie jestem osobą bogatą ani zamożną, 
* lubię bezinteresownie pomagać innym, 
* na drugie imię mi Patrycja a na bierzmowanie wybrałam sobie Alicja, 
* moje urodziny wypadają 2 marca, 
* nie umiem nienawidzić ludzi i zwierząt – potrafię tylko bardzo nie lubić, 
* posiadam wiele wad i troszkę zalet, 
* uwielbiam lody i polską kuchnię, 
* bardzo lubię smakować obce kuchnie, 
* od 2 lat mieszkam w mieście,
* noszę okulary, 

* ogromny ze mnie śpioch. 

Na dzisiaj to tyle w temacie tego wpisu. Mam nadzieję, że nikt się nie przeraził 😉 Można śmiało i szczerze komentować oraz zostawiać linki do siebie :3
~ Panda

cropped-orca-image-1485032236184-jpg_1485032252350.jpeg

5 thoughts on “Fakty – fakciory !

Add yours

  1. Widzę, że jesteś całkiem nowa. Na dobry początek myślę, że każda rada się przyda. Nie wiem jaki masz zamysł na prowadzenie tego bloga, ale dodawanie tzw. selfie z bardzo widocznymi filtrami tylko odpycha ludzi. Tak samo jest z treścią postu. Czasami warto się zastanowić czy czytelnika to zaciekawi.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    Lubię to

  2. Lubię takie posty , można się duzi dowiedzieć o autorce bloga 🙂 Ja z moim chłopakiem tez jesteśmy 3 lata razem , tylko jeszcze nie mieszkamy razem 🙂

    moszovska-blog.blogspot.com

    Lubię to

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

